Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Mikaela - 21 april 2011 13:53

GLAD PÅSK 
ÖNSKAR NORA MED FAMILJ!
 

Av Mikaela - 21 april 2011 08:39

Jag var helt slut redan när jag vaknade i morse. Nora vaknar fortfarande på nätterna och vill komma över till oss. Vilket absolut inte gör nått när hon vaknar och har mardrömmar, men just nu utnyttjar hon det bara..
Hon är ju inte dum.. Bara att jag sover som en kratta...

Dessutom så har jag sjukt mycket att hinna med idag för imorgon kommer alla och jag ska ju då åka och hämta vaktlarna och lillebror så jag har ingen som helst möjlighet till att göra nått då, utan allt måste bli klart idag.
Men jag tänker absolut inte stressa upp mig. Utan snart tar jag och Nora Pingu och åker till falun och handlar. Sen blir det hem så får Nora röja på tomten medans jag tar tag i städningen. Nora ska dessutom klä ut sig till påskkärring i dag, nått hon pratat om varje dag denna vecka =)
Så Linda, du vet vad du har att vänta dig =)

Just nu står Nora och sjunger Santa Lucia och slänger ner alla hennes leksaker på golvet samtidigt som hon sneglar åt mitt håll..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards