Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Mikaela - 8 april 2011 19:34

Efter att Nora slagit upp sina klarblå ögon efter lunch-sovisen åkte vi ner till lekparken. Tog med oss mellisen och så lekte vi i 1,5 timme innan vi åkte hem och fixade middagen som idag blev grillat.
Så gott det var och så regnet öste ner. Men både jag och grillen stod under tak. Efter maten var det som himmelen öppnade sig, himelen är nu klarblå och det är nästan 10 grader ute.
Jag känner dessutom värsta lyckoruset i kroppen!

Jag trivs! Jag älskar mitt hem, min familj. Ja alla runt mig! Känner mig som en 24-åring.. eller vänta, jag är ju bara 24 år!
SÅ LYCKLIG!

Av Mikaela - 8 april 2011 09:50

Fredag, I LIKE!
Har sprungit runt med snabeldraken och städat hos kaninen. Imorse när vi vaknade så sken solen in och det såg ut som det skulle bli super fint väder.
Men nopp, nu är det grått och trist...
Men vi hänger inte läpp för det, vi ska grilla idag och ha fredags mys.
Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig redan vid 20 tiden..hehe..

Nu så ska ni få dagens ledtråd: Kräver inget tillstånd.

Det kanske hjälper er på traven. Halgen är strax här och snart är den förbi, precis som sommaren. Ska ta en bild på tomten sen, för nu är snart all snö borta. Aldrig trodde jag väl att det skulle försvinna så fort. Såå skönt!
Nej nu ska jag fixa disken...
Trevlig helg på er!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards