Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Mikaela - 4 april 2011 19:47

..det blev liksom inga bra bilder. Så jag tänkte såhär.
Jag kommer att ge er några ord som har med projektet att göra så får ni på er till den 21 april att gissa.
Ni kommer att få en ledtråd varje dag, den som gissar först kommer få vara med och döpa projektet.
Dagens ledtråd är, tillhör påsken

Nora och jag gick ut en stund. Nora passade på att leka i den lilla snön som fanns kvar och hoppade i vattenpölarna. Danne var här och hämtade Alice på en andra sväng, denna gång var solen framme och den hade hunnit torka upp en hel del så denna gång blev hon inte alls så grusig.
Idag är det ju måndag så det är min tv kväll som jag startat redan nu.
Ska lata mig hela kvällen, så skönt. Imorgon blir det full rulle som vanligt =)
Men nu ska jag sappa runt till kl 21 då En unge i minuten börjar...

Av Mikaela - 4 april 2011 11:58

Nu har mamma och Micke åkte hem så nu är jag och Nora solo tills ikväll när Eddan kommer hem. Jag har passat på att dammsuga, tvätta och ordningställa efter helgen. Nora tittar på en av sina nya filmer, tecknade Pippi Långstump!

Alice har kommit in ifrån sin förmiddagspromenad, och hon fick åka direkt in i duschen.. fy så grusig och sandig hon blir just nu... Det är det trista med våren.. Men om någon månad kommer väl sopbilen och tar med sig gruset så vi slipper ha det inne...

Jag väntar på att Nora ska slockna en stund på soffan så jag kan inte min latte =)
Hörs sen!

Av Mikaela - 4 april 2011 08:05

Oj så seg jag var imorse när Nora vaknade.. mamma och Micke sov ju även här i natt så jag kunde ju skicka in Nora dit då och då så somnade jag om.. helt slut var jag..

Det är lika grått och trist ute idag som igår.. och mamma och Micke ska åka hem idag så vad dagen har att erbjuda vet jag inte.. Imorgon ska jag till af igen så då får Nora vara på dagis 9-14.

Nej alltså jag måste hitta kaffemaskinen känner jag..
Jag kommer lägga in en bild på projektet sen så tänkta jag att ni ska få gissa vad det är för nått.
Så vi ses senare!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards