Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Mikaela - 3 april 2011 18:50

Har ni saknat mig? haha.. vissa av er har det iaf =)

Imorde blev det att kliva upp tidigt, vi skulle ju hela vägen till Norrtälje.
Vi skulle hälsa på min lillebror Simon! Äntligen! Det var 3 veckors sen vi sågs sist så både Nora och Simon hade saknat varandra!

Nora hade ritat teckningar till honom, målat en vas och tagit med kort som hon skulle ge honom. Simon hade köpt en jättefin klänning till Nora. Det blev en hel del gos och pussar när vi kom dit. Dessutom fick hon en förtidigt påskägg av Simon. Så gulligt av honom att gå och köpa saker till Nora. När vi Nora och Simon röjt runt ett tag åkte vi och åt lunch som för övrigt inte alls var så god som den borde när den kostade som den gjorde... Trist.. men mätt blev jag. Det är ju fördelen som opererad, behöver ju bara ett par tuggor så blir jag mätt. =)

Sen åkte vi tillbaka till där Simon bor och det tog typ 1 minut sen sov Nora på hans säng, så då fick vi lite tid på oss att sätta oss ner och prata lite. Simon har ju haft ett fruktansvärt tufft liv och efter mycket saker som hänt bor han nu på ett hem för grabbar där han ska få den hjälp han behöver. Han trivs bra och det flyter på. Vi gick igenom lite papper där Simon skrivit ner sina tankar och en dag när det varit jobbigt hade han skrivit att han sakande Nora fett mycket.. Vi hoppas att han under påsk får komma hem på permiss till oss.

Vi ska ju ändå ner till norrtälje då härmta upp det sista till projektet..mohahaha... Nu ska vi äta lite mackor och the. Regnet har öst ner hela dagen och Eddan som inte fick plats i bilen stannade hemma och fortsatte måla väggarna i trappen! Det blev jätte fint.
Men nu the!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards