Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Mikaela - 30 mars 2011 16:45

Nu är både Alice och Blaze ögonlysta U.A
Känns super skönt! Dessutom är vädret verkligen på topp idag!
Men jag har inte hunnit njuta så mycket av det eftersom jag varit iväg.
Hoppas vädret i helgen även är så här fint.

Jo glömde ju att berätta att kl 20 igår kväll ringde verkstaden och sa att nu är Pingu.bilen friskförklarad! Underbart! Äntligen har vi två fungerande bilar. Ingen av dom är super nya, men vad spelar det för roll. Huvudsaken är att dom fungerar som dom ska.

Nu måste jag börja med middagen..

Av Mikaela - 30 mars 2011 09:21

Vi hade klätt på oss och borstat tänderna, skulle som just klä på oss ytterkläderna då Nora började gråta för jag vet inte alls vilken gång i ordningen idag..
Hon ville inte gå till dagis och sa att hon hade ont i magen. Mig spelade det ingen roll idag så hon fick vara hemma.
Efter en liten stund gick hon och gjorde nr 2, så hon hade säkert ont i magen. Nu sitter hon i alla fall i soffan och kollar på någon film.

Vid 13 tiden ska vi börja rulla mot veterinärena i falun, dags för ögonlysning av hundarna! Håll tummarna!
Men nu ska jag leta fram snabeldraken... phu..idag igen..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards