Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Mikaela - 28 mars 2011 19:19

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och jag känner mig väldigt nöjd med veckans första dag. Vi åt en super god köttfärssås till middag sen åkte vi och lämnade in Pingu för.. vilken gång i ordningen?!? Nu ska han i alla fall till speciallist och förhoppningsvis redan imorgon får vi svar om vad som är felet.

Sen blev det att handla lite mat och panta lite burkar som stod och skräpade sen ett bra tag tillbaka. Fick i alla fall tillbaka 140 spänn där.
Tack och bock!

Eftersom det är måndag är det också min tv kväll.. inte för att det är nått speciellt som jag tittar på men då får jag i alla fall lite egentid.
Jag har så sjukt mycket som jag ser fram emot detta år, tror aldrig jag har längtat så mycket.

Snart låser jag bloggen och jag måste säga att jag nästan är rörd över hur många som vill fortsätta följa den! Ni är hjärtligt välkommna på den låsta sidan! 4 Dagar kvar, tänk vad mycket hemlisar jag har då som kan avslöjas! Gaaahh!
Nora och Alva i bilen på väg upp till Mora i fredags.
 

Av Mikaela - 28 mars 2011 16:19

2011 är vårt år, jag känner det på mig! Så mycket underbart som händer detta år. Tänk vad lite vårkänslor kan göra!



 

Av Mikaela - 28 mars 2011 13:03

Nu är det inte många dagar kvar till bloggen blir låst, så ni som inte änu bett om lösen, passa på att göra det, snart kan det vara för sent!

Måndag idag alltså, det första Nora frågade imorse när hon vaknade var när mormor kommer =). Haha... Dom kommer ju på fredag, och då påbörjas projektet! Nu är det inte så länge kvar innan det avslöjas! Med buller och bång!
Denna vecka kommer rusa fram, har så himla mycket planerat.
Imorgon ska Nora vara länge på dagis för jag ska in till af.. men ingen är mer glad än hon som då får äta och sova lunch där! Det älskar hon.

Imorgon åker Joi med familj till thailand... gaaahh.. aldrig varit så avis tror jag.. men också helt öppen med det till henne..mohaha.. Ha inget dåligt samvete nu Joi..haha..

Nej nu åter till latten, passar på medans Nora slocknade på soffan =).

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards