Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Mikaela - 25 mars 2011 12:01

Precis som när jag skulle skriva att det är väldigt grått och trist idag så sprack solen fram! Hundarna tävlar om vem som kommer först fram och får den bästa solplatsen i vardagsrummet. Nu har ifs Nora kört bort dom för nu tyckte hon att det var hennes tur att sitta i solen.

Ute är det inte alls lika skönt som det ser ut att vara, det blåser hårda kalla vindar och iblnad ramlar det ner lite hagel. Nej ursch och fy, vi håller oss inne idag tills vi ska åka.

Måste bara berätta att igår när jag och Tarja fikade så pratade vi om galonvantar, hon skulle åka till valbo så då skulle hon kolla efter ett par även till Nora. Jag glömde bort det där sen och i morse så skickade på fb att hon köpt vantar och skulle komma förbi med dom när hon ändå lämnade av ena dottern på skolan. Sagt och gjort, kl 8 imorse fick vi galonvantar levererade hem till dörren! Som om det inte var nog så hade hon köpt ett förkläde åt mig! Så glad jag blev! Nått jag velat ha läge men alltid glömt bort att köpa! Tusen och åter tusen tack Tarja!
Lovar att jag kommer använda förklädet minst 1 gång om dagen!!

Det blir nog ingen mer uppdatering idag eftersom vi åker till Mora ikväll, men vi ses i morgon igen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards