Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Mikaela - 22 mars 2011 13:35

Nu jäklar är det vår! Underbart!

Idag fick jag snällt gå och lämna Nora på dagis. Hon tyckte det var super mysigt, men vetekatten om jag tyckte det var så mysigt att dra vagn i modd... gick säkert ner något kg i alla fall =) Haha..
På vägen hem somnade Nora ganska så omgående i vagnen, så jag handlade lite på ica innan jag moddade hem... shit..trodde jag skulle dööö i den sista uppförsbacken..phu.. Nora hon sov så gott och sov i hela två timmar. Så jag fick äta lunch själv och så äter hon lunch nu.

Jätte kul att det är så många som kommenterat att ni vill ha lösenordet. Alla ni som kommenterat kommer att få det på er mail eller på fb närmare den 1 april. Innan dess delar jag inte ut något, utan det blir dagen/ dagarna innan.

Nu ska vi njuta av solen! Så på med brillorna!
 

Av Mikaela - 22 mars 2011 07:09

Lösenordet kommer att mailas till er som lämnat er mailadress närmare den 1 april. Så tills dess har ni möjlighet att lämna den om ni vill fortsätta läsa!

Kram

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards