Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Mikaela - 17 mars 2011 20:32

..det blir inget inlägg om 1 års dagen idag.. jag får ta det i morgon.
Men då får det heta 1 år och 1 dag sen operation!

Kram å gonatt!

Av Mikaela - 17 mars 2011 16:23

Eller är det torsdag idag? Måste kolla..Japp det var torsdag.. tyckte nyss jag skrev inlägget om den seega torsdagen som var förra veckan.. en hel vecka sen ju...

Imorse när jag vaknade var inte Nora där, hon hade vaknat tidigare och gått in för att väcka mormor. Jag hörde hur dom tjatrade ute i hallen. Nora påminde mormor väldigt noga om att dom faktiskt skulle åka till leklandet idag. Tröttnar hon aldrig liksom? Jag tror inte det för hon hade lika kul där i dag, var dessutom extremt busig. Men trevligt hade vi.

Nu har dom åkte hem igen och jag borde verkligen börja med maten eftersom vi ska bjuda grannarna på middag. Kycklingsoppa blir det.
Mums!
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på möte, så Nora ska vara 9-14 på dagis..mamma... hur ska jag klara mig? Jag tänkte i alla fall passa på att ha en myslunch med min framtida man eftersom jag är halvägs till hans jobb när jag ändå ska på mötet. Minns inte senast vi åt en lunch på tur man hand. Mysigt!

Idag är det ju dessutom 1 års sedan jag gjorde min gastic bypass operation. Mer om det kommer i ett senare inlägg. Hinner inte det nu.
1 år?! Kan inte fatta vart tiden tar vägen!

Nej men nu måste jag börja med maten...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards