Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Mikaela - 14 mars 2011 19:51

I eftermiddags så började jag må illa, väldigt illa. Så illa att jag förberedde mig på det värsta. Satte till och med upp håret. Så illa var det. Men nono.. inget hände...
Till middag åt vi taco´s, jag åt väldigt försiktgt. Kände fortfarande av illamåendet. Men inget hände.
Slog mig ner i soffan en stund och vips så försvann illamåendet !?
Fattade noll, mådde så himla illa... ropar absolut inte hej än.. hoppas att det är falskt alarm. Ni behöver inte vara oroliga. Gravid är jag inte.

Måndagar betyder att det är min tv kväll. Eddan får lägga Nora och jag får titta på Halv 8 hos mig, Familjen Annorlunda (sista avsnittet ikväll..) och sen En unge i minuten. Sen om jag fortfarande är vaken.. vilket jag oftast inte är så kollar jag på Big brother..
Men nu, Familjen Annorlunda!

Av Mikaela - 14 mars 2011 09:54

Måndag...  Men vi har ju snart gått över halva Mars, vilket är underbart! Ju längre ifrån vintern vi kommer, ju mer lycklig blir jag!
Nora är på dagis, vad vi ska hitta på efter dagis vet jag inte än. Vi tar nog dagen som den kommer, kollar på någon film och segar oss igenom måndagen..

Till middag blir det idag tacos. Kanske inte så mycket måndags mat men det duger för oss. Imorgon ska jag laga lax... phu... tonfisk i alla ära men lax.. nja där går gränsen... kanske att jag smakar lite. Det är nog nyttigt för mig. Vi får se, Nora ääälskar det i alla fall.

Nej nu ska jag ta och förska ta tag i lite måsten..
Dagens bild blir såklart på Nora. Den togs i helgen när vi åkte ner till väsby, jag köpte solglasögon på macken och självklart ville även Nora ha det.
  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards