Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Mikaela - 7 mars 2011 18:01

Jag fryser ofta om fötterna, men det är aldrig så illa att jag måste sitta framför värmefläkten som den här stackarn behöver.
  
Lilla chihuahuan tycker nog vi har det kallt här... stackarn =)

Av Mikaela - 7 mars 2011 09:52

Den här helgen har fått mig att fundera lite.. vilket aldrig är bra. För jag gräver så djupt i vissa saker att jag bli väldigt deppig, lätt.
Med efter ha sett hur roligt Nora hade det i helgen så vill jag bara säga förlåt till henne för att jag berövar henne det.

Innan vi flyttade hade vi det sådär mysigt hela tiden, nu har hon inga kompisar som hon träffar flera gånger i veckan som hon kan knyta an till.
I och med att Nora är ensambarn så träffar hon ju bara andra barn på dagis, dom få timmarna hon får gå där. När hon nu vill gå dit, i morse ville hon absolut inte det och sa att hon hade ont i magen och allt möjligt. Några mer barn kan det tyvärr inte bli först jag har ett jobb och en fast inkomst, vilket innebär att det kommer dröja så pass länge att sen är Nora för stor och jag vill inte då börja om.

Jag tror absolut att det är bra för barn att växa upp på landet om dom har mycket kompisar eller syskon runt sig. Men som situationen är nu är den ohållbar för Nora, och jag skäms över ha satt henne i den...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards