Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Mikaela - 1 mars 2011 13:58

Jag vet inte vem jag ska tycka mest synd om.. Mamma och Micke skulle komma hit idag och sova här tills på torsdag eftersom jag ska ner på begravning imorgon. Men Micke råkade köra in i en dam som ångrat sig vid ett rödlyse... så nu har mamma och dom ingen bil. Visst är det synd om dom, ingen bil och mycket pengar kommer det att kosta, men nu ska jag förklara för en 2,5 åring som väntat sen förra veckan på sin mormor och deras chihuahua Alva att dom kommer inte.
Nora kommer bli så himla ledsen.. 
Eddan har nu fått tagit ut semester imorgon för att kunna vara hemma med Nora så jag fortfarande kan åka. Tur är väl det, eftersom det även är tre andra som ska åka med mig också.. så annars hade vi blivit många som blivit ståendes och gapat..

Men hur ska jag förklara för Nora att dom inte kommer?

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards