Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Mikaela - 28 februari 2011 10:36

Juste denna vecka gör det inget att det är en tråk måndag. För det är den sista måndagen i denna månad, det är ju till och med den sista dagen denna månad! Hej då februari! Jag kommer inte att sakna dig!

Inte nog med att Alice har invaderat soffan, hon ligger dessutom på fårfällen och ser ut som en riktig snobb! Haha.. men det gör inget.
Men det skulle ju underlätta om hon inte snarkade så högt att man måste höja ljudet på tv...

Nora är på dagis och jag har hunnit städa efter helgen. Inte för att det var så mycket att städa mer än den dagliga dammsugningen och disken. Vi har ju varit ute hela helgen så vi har inte hunnit skita ner så mycket hemma =) En å en annan tvätt skulle väl kanske vara bra om jag tog tag i.. men de får bli om en stund så kanske du kan hänga den sen hjärtat?

Imorgon kommer ju mamma å gänget så då tänkte jag bjuda på lassange, sydafrikansk. Den är så himla god. Vad det blir i dag får jag se.. Men nu ska jag snart åka ner till ica.
Ses!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards