Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Mikaela - 25 februari 2011 12:14

Vad kul att det är så många som är så nyfikna =) Hihi.. Men lite till får ni hållas. Idag kom vi iväg till dagis i alla fall, det var faktiskt bara -5 ute så det var skönt. Dom hade varit ute och lekt på dagis och Nora var överlycklig. Hon hade ju fått träffa Alice och lekt med henne.
Medans Nora var på dagis tokstdade jag. Snabeldraken fick jobba hårt idag och sen skurade jag golvena här på nedervåningen. Även Tarzan fick det rent och snyggt inne hos sig.

Sen var klockan redan dags att hämta Nora. Och nu har vi just ätit linch och My little ponny går som vanligt... Hoppas Nora slocknar snart på soffan en stund så hon kan hoppa i badet sen.
Idag blir det fredagsmys på hög nivå. Dock orkar jag inte laga någon mat så det får bli hämt pizza.
Imorgon om vädret tillåter så kommer vi ta hundarna, Nora och en engångsgrill med oss upp i skogen och grilla lite korv. Mysigt värre =)
Men nu..fixa disken...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards