Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Mikaela - 22 februari 2011 15:04

Uppe i ottan var vi, som vi är varje dag. Men idag fick vi inte komma iväg för sent. Stress i hundra men vi kom iväg och kom fram i tid trots tokhala vägar. Men jag börjar vänja mig nu. Jag tog ju verkligen körkort precis i tid inför all halka så i sommar kommer jag vara proffs !

Väl framme i Falun, var vi lite tidigare så då passade jag på att gå in på apoteket där och hämta ut mina folsyra tabletter som läkaren skrev ut igår till mig. Sen i på Falun Lasarett(för första gången) och leta reda på Hudmottagningen. Nora tyckte det var jätte kul med alla hissar upp och ner =) Inne hos läkaren skötte hon sig super bra, och jag tycker väl att dom hade kunat ge henne nått klistermärke eller nått.. men nopp ingenting fick hon trotts att två olika läkare kollade igenom hennes huvud för att kolla om hon har sporiasis eller inte. Dom ville inte ge henne den diagnosen idag för just nu ser hon väldigt fin ut men dom trodde tyvärr att det är det hon har, men en lindrig form av det. Vi fick tillåtelse att fortsätta behandla henne med kortison. Så vi fortsätter som förut och hoppas att våren verkligen är på väg snart. För dom todde att i sommar skulle vi slippa behandla henne. =) =) Alt var att vi skulle åka utomlands ett tag med henne =). Haha.. betalar ni då det åt oss? Hahah..

på vägen hem var vi in på maxi och köpte två filmer och lite fix till middagen. Så nu sitter vi här i soffan och kollar på ena filmen som var Scooby-Doo! Om jag tittar ut genom fönstret (vilket jag undviker) så ser jag snön vräka ner... HATA!!!!
Nu tillbaka till Scooby-Dooooooo!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards