Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Mikaela - 18 februari 2011 12:41

Jag har matkoma och det känns som någon dragit ner en rullgardin framför ögonen på mig.. Idag tog jag och Nora helg och hoppade över dagis. Istället fick hon följa med mig till läkaren. Skulle dit och kolla upp känsel bortfallet och smärtan i mina tår. Läkaren sa att anting har jag super B12 brist eller så är det nått allvarligare. Jaha.. så dom tog 15 olika prover. 6 rör blod. Hela tiden var Nora super duktig. Satt och frågade när vi skulle åka hem =)

Nu har vi just ätit lunch och jag har fått matkoma... ska snarka lite på soffan tror jag =)
Trevlig helg! 

Av Mikaela - 18 februari 2011 07:43

Idag tar vi helg och hoppar över dagis. Nora får följa med mig till läkaren istället. Sen har dagen ev. två alt. Antingen blir vi hemma som vanligt.
Eller så kommer vi åka och möta mamma och co i borlänge då dom skulle dit och titta på någe cross grej. Då är tanken att dom tar med sig Nora hem. Vi kommer ju ändå dit i morgon. Nora skulle bli helt överlycklig.
Därför har vi inte sagt nått till henne än. Hon har tjatat om mormor varje dag denna vecka..haha..

Håller tummarna för att stackars Eddan kom fram till jobbet som han skulle, han fick ta den mindre hela bilen för jag vågar inte köra den när den krånglar... Förlåt Eddan, gick det bra? Det är bara att ringa annars så kommer vi och räddar... jag menar hämtar dig =)
Nu ska vi äta frukost, i soffan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards