Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Mikaela - 17 februari 2011 12:20

Idag hade dagisfröknarna fått känna på Noras trots. Blev lite förvånad faktiskt, för peppar peppar så har det varit lugnt hemme på trots fronten i två dagar.. Skönt att hon tar ut det på dagis ist för hemma..haha..
Vii ätit lunch och nu tittar nu på Pettson och Findus.. som vi sett sådär 100 tals gånger, det är ju tur att även jag är ett fan av Pettson och Findus =) Är det någon sov vet vad resten av hans höns heter? Jag vet Prillan och tuppen Jossi, men vad heter dom andra?

I morgon är det fredag..jaa.. äntligen.. känns som det varit en lång vecka. Skönt att den snart är över. Idag ska jag laga fläskfile och med klyftpotatis. Och i morgon får det bli hemmapizza. Men nu håller nog Nora på att somna.. då ska jag röja lite.

Jo juste, hjärtat! Du glömer väl inte att köpa disktabletter?
Puss

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards