Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Mikaela - 15 februari 2011 13:07

Idag verkar det vara en mycket bättre dag än igår. På Nora fronten alltså. Hon verkar vara mer behaglig i settet idag. Hon kom iväg till dagis och var glad. Sen åkte jag till kyrkan där Barn cafét håller till på tisdagar. Kändes lite konstigt att åka dit utan barn, men jag behövde träffa lite vuxna utan Nora. Och idag var det en BVC sköterska där vilket var toppen. Kunde fråga henne lite om hur jag ska tackla Nora.

Hon sa att en sak är uppenbar, jag behöver mer egentid. Mer tid till mig själv. Vi behöver komma ifrån varandra. Ja det låter väl bra och enkelt, men så himla enkelt är det inte. Vad ska jag göra för att få egentid? Eddan skulle säkert tycka att det också är en bra idé men vad ska jag hitta på på min egentid? Sätta mig i bilen och åka ett varv runt byn?
Nja.. kanske blir lite dyrt i längden..

Ifs så håller vi nu på med ett projekt, och visst skulle jag kunna lägga lite extra tid på det sen när det är klart men det dröjer ett par veckor..
Ja, jag får väl börja knypla eller vad det heter.. kanske finns någon sån förening häromkring..hahaha.. Nej nu sover Nora så nu ska jag passa på att små städa.. Hej hopp!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards