Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Mikaela - 8 februari 2011 12:42

Tyckte damsugaren sög väldigt dåligt idag när jag dammsög.  När jag öppnade locket på den såg jag genst varför.. den höll ju typ att att explodera av hundhår..hahah..
Så ut med påsen och i med en ny, sen sög den på bra igen och fylldes snabbt. Phu.. om jag inte skulle dammsuga på en vecka skulle vi absolut inte frysa om fötterna kan jag lova =)

Idag har jag och Nora varit på Barncafé, Nora tyckte kanske inte det var super roligt idag.. Hon var lite trött och sover nu på soffan.
Om ett par timmar kommer mamma och co hit. Dom ska sova här i natt och i morgon ska vi till leklandet. Så ev kommer Nora få gå till dagis som vanligt i morgon så åker vi dit efter dagis. Jag ska ändå in till arbetsförmedlingen på förmiddagen.. suck.. men jag måste.

Ne nu ska jag tömma diskmaskinen, ingen vila ingen ro..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards