Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Mikaela - 7 februari 2011 09:24

Mamma, vet du? Jag äälskar Alice och Blaze!
Just så säger hon, vår lilla Nora. Väldigt många gånger om dagen säger hon att hon älskar, Alice och Blaze och Scott och Tarzan!
Hon ääälskar verkligen våra djur.
Hon brukar säga till mig,
Mamma, titta Alice ledsen.
Så kramar hon Alice. Alice kan ju ibland se ut som sju svåra år, utan att det är nått speciellt. Det är hennes look liksom. Men Nora tror att hon är ledsen. Så söt!

Nora gosar mer än gärna med Scott.
      

Eller med Tarzan =)
    

Våra djur är så otroligt snälla och tålmodiga med Nora.
Nora är väldigt fin med dom, men hon är ju 2 år och kan vara hård hänt. Nått hon givetvis inte får för oss, men ibland går det fort. Men ingen av djuren har gjort nått mot henne. Dom är verkligen jätte snälla.
Och Nora älskar dom!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards