Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Mikaela - 5 februari 2011 19:14

Jag har hittat ett jätte fint hus som jag vill ha här i långsta.. men nu finns ingen möjlighet till flytt och det kommer nog bli sålt fort...
Sååå typiskt...

Såå nu har jag fått gnälla lite...

Av Mikaela - 5 februari 2011 18:04

Fy satan vad mätt jag är. Har just ätit lasange, som var super god.
Men ack så mätt jag är.. för mätt... är nog rädd föra att jag inte kommer få behålla maten.. blev nog lite för mycket..

Idag har vi i alla fall varit på leklandet i falun, där mötte vi upp Åsa, Tobbe, Tyra, Billy och Hanna (?). Nora hade sjukt kul med Tyra. Tyra hade väldigt kul i början sen tyckte hon att det var lite jobbigt och släpa på Nora..haha.. Men Nora hade lika kul för det. Hon tyckte det var jätte kul att jaga Tyra istället =)

Sen blev det en sväng in på maxi och sen hem..
Nu ska jag, Nora och Eddan titta på Bolibompa!
Trevlig kväll alla!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards