Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mikaela - 4 februari 2011 18:59

Jag och Nora har idag varit inne på öppna förskolan i Hedemora.. det var väääldigt mycket barn där idag, vilket inte uppskattas sådär super mycket av Nora. Hon blir lite stressad/irreterad när det blir så mycket liv och rörelser på liten yta. Det säger även dagisfröknarna att hon tycker det är lite jobbigt när dom andra barnen gråter. Det är ju nämligen många inskolningar på dagis just nu. En massa småttingar. Och det är klart dom är ledsna.. men Nora håller i för öronen och ropar Hallååå när dom gråter.. haha..

Sen har vi även hunnit baka både shackrutor och kärleksums! Mums!
Någon middag har vi inte hunnit med, eller jo Nora såklart men jag och Eddan tänkte vänta tills hon sover och sen äta smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng. Ännu ett Mums! Kanske ett glas vitt till det?

Nu ska jag och Nora titta klart på A A A Amigo, sen blir det hopp i säng för henne =)


Av Mikaela - 4 februari 2011 13:17

Jag är så lycklig som får dela mitt liv med världens underbaraste lilla unge! Livet med barn är det underbaraste man får vara med om!
Skulle aldrig vilja leva utan barn, eller utan min lilla Nora!

Du är solen i vårt liv! Vår alskade lilla plutt!
    

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards