Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Mikaela - 2 februari 2011 10:32

Natten har inte varit jätte bra men bättre än dom innan.
Nora vaknade i natt och ropade - Pappa, jag är törstig! Snäll som han är så knallar han ner och hämtar nått att dricka till henne. När Nora ser att Eddan går ner i bara fillingarna så frågar hon honom om det inte är kallt nere? haha.. mitt i natten.. Sen medans han är nere och hämtar så säger hon till mig att nu är nästan allt ajaj borta =) Hon låter på rösten som det är mitt på dagen, inte ett dugg trött låter hon. Bara vääldigt pratsam, mitt i natten!! Men hon somnade om sen väldigt fort.

Nu ska vi snart åka och träffa mormor och co. Simon ringde nyss och frågade om han fick låna Alice i ett par dagar, men Nora sa tvärnej! Varje morgon när vi vaknat har hon frågat om Alice är hemma, hon gosar med henne hela dagarna så jag tänker verkligen lyssna på Nora när hon säger att hon inte vill låna ut Alice just nu. Men hon erbjöd Blaze =) haha.. stackarn =)

Nej nu måste vi klä på oss!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards