Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Mikaela - 31 januari 2011 17:48

Sååå äntligen är januari slut. Så jag har längtat, vilken riktig skitmånad det har varit... Så mycket skit vi råkat ut för. Nej nu får det vara slut på det här. Om det inte händer av sig själv så får väl jag ta tag i det!!

Februari ska bli en bra månad. Det är nu som det känns året börjar. Januari ser jag bara som en månad som var förlängd på det förra året.
Igår kom Jens dödsannons ut i Dagens Nyheter.. Den 2/3, då förs han till sin sista vila. Kommer bli en tung dag, men jag ska vara där!

Nora är ju fortfarande sjuk och har sovit riktigt dåligt i natt och idag på dagen endast sovit 30 minuter så det blir väldigt tidigt i säng för henne.
På dagen idag trottsade vi i alla fall bacillerna och tog oss en promenad ut i det fina vädret. Nora satt i vagnen där hon också somnade, så hon fick sova ute.

Annars så har vi bara små pysslat inne.. det går magsjuka på dagis så det är lika bra att Nora får vara hemma.

Hej då Januari, vi ses nästa år!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards