Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Mikaela - 30 januari 2011 17:28

Oooo vilken mysig helg vi haft!
Vi började ju och röja igår och det fortsatte vi med idag. Dessvärre åkte Nora på feber och hosta igårkväll. Så natten har varit sådär.. hon har hostat mycket och där i mellen har hon velat dricka.. Hon vaknade tidigt och kollade på ett avsnitt av Pingu sen slocknade hon och vaknade igen 9.30, så frisk är hon inte. Då skulle hon aldrig sovit så länge på morgonen.

Så idag blev det en mysdag hemma med en massa röj, och vilken skillnad det blev i köket. Jag har gjort i ordning ett pysselskåp till Nora som innehåller pärlor och pärlplattor, färgpennor och en massa papper, pussel och pyssel i massor =) Gjorde även play doo lera till henne igår, tokrosa är den. Precis som hon ville ha den. Så idag har hon lerat och ritat, spelat fiskspelet och hängt en massa i soffan. Förutom all städning och pyssel till Nora så har även Eddan tvättat köksfönstrena och jag har bakat chokladmuffins. Till middag blev det kycklingsallad som var super god. Dessutom gjorde jag så mycket av den så den räcker till lunch imorgon också.

Jag har tagit lite kort under dagen men hittade nu inte sladden till att föra över dom.. Men nu ska vi fika med lite muffins!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards