Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Mikaela - 27 januari 2011 12:46

Oo så jag längtar tills i morgon. Varför vet jag inte. Har absolut inga planer i morgon. Men då är inte helgen långt borta. Inte för att jag har några planer för helgen heller =) Vi ska nog ifs åka och bada med Nora någonstans, tippar på att det blir Avesta.

Men jag är så himla sugen på en massa fredagsmys, vad säger du hjärtat? Ska vi köpa en massa plockmat och ha mega fredagsmys?

Nora har varit så himla duktig idag på dagis. Vi åkte dit utan blöja och hon hade sagt till på dagis när hon behövde kissa. Hon har fortfarande ingen blöja på sig! Så duktig!

Längtar massor tills hon är blöjfri, och jag tror inte det dröjer länge nu. Dagtid är hon 99 % blöjfri, det enda är att hon inte för tillfället inte vill göra nr 2 på pottan. Vilket inte gör nått, det kommer. Förr gjorde hon det men inte nu.. det kommer nog..

Ne nu ska vi bygga legohus!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards