Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Mikaela - 26 januari 2011 18:06

Phu... jag är helt slut nu efter middagen. Åt garanterat för mycket,men så gott det var. Kokt potatis, kött med champinjonsås! Muma!

Idag har vi flängt runt igen. Först så var Nora på dagis och när jag hämtat henne där åkte vi raka vägen in till Hedemora och träffade Eddan som vi åt lunch med. Sen vidare in och handla lite innan vi sen åkte till den Öppna Förskolan. Det var bara Nora och ett annat barn där idag, men Nora hade verkligen så himla roligt. Hon målade, degade och ritade, busade och sjöng! Sen fikade vi lite och jag fick tid och prata lite med föreståndarna. Det var skönt att få prata av sig lite.

Jag har köpt semlor för den andra gången detta år, men sist glömde vi bort dom och fick till slut slänge dom. Har ju förhoppning om att vi ska äta dom här.. men så mätt som jag är nu så kommer det nog dröja innan jag får i mig nått mer..
Gaaa...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards