Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Sur-mule!

Av Mikaela - 25 januari 2011 13:42

Idag åkte vi till kyrkan och var med på barn cafét istället för dagis.
Det har ingenting med kyrkan att göra utan lånar deras lokal bara.
Sen för övrigt är en jätte fin lokal. Det var ganska så många där och både jag och Nora hade det väldigt trevligt. Så nu blir det att gå dit på tisdagarna. Skönt för mig att även komma ut.

Sen tänkte jag att vi i morgon efter dagis skulle åka in till Hedemora och gå på öppnaförskolan där kl 13. Om vi hittar dit...hihi..

Efter vi varit på bc så följde Tarja och Towa med oss hem på lite lunch.
Även Nora hann surna till ordentligt, kände intre igen henne så hade i alla fall jag väldigt trevligt. Jag bjöd på den Sydafrikanska lasangen som jag gjorde förra veckan. Var smart och fryste ner. Lika god var den idag, nästan godare men absolut inte lika vacker.. haha skämdes till 1000 när jag bjöd Tarja..haha..

Sen hade Nora gett upp helt och Tarja och Towa skulle hämta Matilda på skolan så nu sitter jag och Nora i soffan och kollar på Nicke Nyfiken.
Varje dag som jag slipper Hallo Kitty filmen är toppen =)

Undra vad man ska göra för middag.. kanske pyttipanna?

Jo juste, både Alice och Blaze har a-höfter!!!

 
 
Ingen bild

kicki med flock

25 januari 2011 16:21

Det var skitkul att träffa dig i söndags, synd att du bor så låångt ifrån. Grattis till finfina höfter på "odjuren". sköt om er kramiz

Mikaela

25 januari 2011 18:38

Ja men bara för att vi bort långt bort så betyder det ju inte att vi behöver ses 1 gång varannat år =) Hihihi!
Ages såg super fin ut, även du!
Stor kram

 
Ingen bild

Tarja

25 januari 2011 16:24

hi hi du behöver inte skämmas den var ju super god!! och för den delen så äter jag inte med ögonen =)
vi får träffas nån mer dag! kram på er o tack för en trevlig fm =)

Mikaela

25 januari 2011 18:39

Det är jag som ska tacka både dig och Malin som fick mig att gå till kyrkan idag, trevligaste dagen på väldigt länge!
Dessutom gick dagen super fort!
Stor kram

 
Cilla

Cilla

25 januari 2011 23:16

GRATTIS till A-höfter x2!!!! Sååå skönt att ha fina friska hundar, det underlättar ju en hel del när man ska ha puppisar!!
Kram Cilla

http://kennelailicec.wordpress.com

Mikaela

26 januari 2011 08:45

Tack, det kändes super skönt!
Stor kram

 
Ingen bild

stin@

26 januari 2011 14:31

Grattis till finfina höfter på båda vovvarna!

Mikaela

26 januari 2011 18:06

Tak tack Sina, och lycka till på lördag!
Vet du någon mer inoff här fram över? Skulle behöva träna med Blaze.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 30 augusti 2014 06:35


Tiden är alldes för knapp just nu. Bloggen hinns inte med. Där emot finns jag på instagram under namnet lorddannys Kommer nog att ta upp bloggandet igen om någon vecka. Svårt att släppa den efter nästan 5 år. ...

Av Mikaela - 3 augusti 2014 21:19

Nora är ju med mormor och Co i Småland och jag ska strax gå i säng. Det känns helt klart tomt här hemma utan Nora. Men åt andra sidan har Loka fått kommit fram ordentligt och verkligen fått egentid med mamma och pappa. Vilket uppskattats av Loka. ...

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25


Men jag jobbar nonstop just nu! Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-) Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som. Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar. På fredag e...

Av Mikaela - 20 juli 2014 21:05

Nu är jag och barnen i Väsby. Vi kom redan vid 12 snåret för lite lunch hos mamma/mormor innan vi vid 15 tiden åkte på kalas till Sigge som fyller 6 år på tisdag! OMG!! Våra barn fyller 6 år Joi!! 6 år!! Vart tog åren vägen? :) Det var iaf stojig...

Av Mikaela - 18 juli 2014 20:35

Jag har nu börjat jobba igen efter min semester och jobbade idag bara fm. Så då passade vi på att överraska barnen med att hyra en roddbåt och åka ut på sjön och fiska. Barnen blev jätteglada och vi hade det supermysigt. Vädret höll sig perfekt...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards