Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Mikaela - 22 januari 2011 20:37

Phu.. nu är även Blaze badad och fönad.. jag är helt slut..
Allt är nästan packat.. bara köttbullarna kvar som ska tinas.. och imorgonbitti ska jag göra varm choklad.. ska kliva upp kl 05.00 måste sitta i bilen senast 05.50 lika bra och gå och lägga sig!

Håll tummarna för oss!

Av Mikaela - 22 januari 2011 14:58

Vilka jätte fina hälsningar alla lämnat till Jens. Jag kan inte sluta tänka på honom. Fina, fina Jens. Känns som jag skulle vilja åka ner, hem till Jens gamla radhus, vet inte varför. Men det känns som man då kommer nära honom igen.
Ville inte att det skulle bli såhär. Jag hoppas du har det bra, där du nu är.


Just nu så sitter jag i köket och granndotterna Linda står och fixar mitt hår. Gulle Linda. Men gissa vad. just som vi står här i köket hör jag Tjofsan under golvet... dumma dumma råtta/mus. Gnaga gnaga gnaga..
Nora är blir livrädd när hon hör Tjofsan gnaga.. Snart dags att utrota dig lilla djur!

Så fort vi är klara med håret måste jag slänga ihop en bulldeg.. sen har jag massor som måste fixas inför i morgon.. phu..
Hörs sen =)

Av Mikaela - 22 januari 2011 08:37

..blev det för Nora i natt. Perfekt. Finns säkert massor med barn där ute som brukar sova så länge, men det brukar absolut inte Nora göra.
Det hade med all säkerthet att göra att hon inte sov igår på dan.
Idag kommer det dock bli annorlunda. Vi ska ut och flänga lite i bilen så då brukar det blir en liten stunds sova för både mig och Nora =).

Sen blir det att fixa en massa inför morgondagen..phu så nervös jag är..
Vi hörs senare, god morgon vänner!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards