Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Mikaela - 18 januari 2011 12:28

Även om jag är knäckt som en gren på mitten så har jag ju barn och min vardag måste fungera, för hennes skull.
Nora har varit på dagis idag och nu har hon ätit lunch. Hade förhoppningar om att hon nu skulle sova så jag också kunde passa på och vila lite.. men nopp, lego och titta på Hallo Kitty är det som gäller.

Om en liten stund är mamma, Micke, Simon och Sabina på ingång. Och 5 hundar.. fast en av dom är ju Alice. =)
Ska ställa mig och klippa henne ikväll så vi imorgon hos veterinären ser vad som är bak och fram på henne så det inte blir att vi röntgar armbågar istället för höfter. =) Hihi.

Men hur jag än vänder mig så finns du inte där längre. Saknaden är stor.

Av Mikaela - 18 januari 2011 09:06

Det känns inte som jag kan ta det till mig. Jag kan inte förstå att du är borta. Inte du, snälla kom tillbaka!

Min ögon är svullna och jag ser inte ut som jag sovit på evigheter.
Jag ville inte visa Nora att jag var så ledsen igår men jag kunde inte hålla det tillbaka. Och som den underbara lilla unge hon är kramade hon mig och klappade mig på huvudet och sa -Det går bra mamma!
Sötaste lilla du, utan dig hade jag inte orka fortsätta kämpa!
Finaste Eddan är också otroligt tröstande.

Jag har försökt förklara för Nora vad som hänt, men det är inte så lätt.
Men hon tyckte i alla fall att vi skulle köpa en ny Jens, hon erbjöd även mig sina "pengar". Söt Nora.

Tom, det är så jag känner mig.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards