Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Mikaela - 17 januari 2011 17:59

Fick ett samtal nyss som högg mig rakt i magen.
En väldigt väldigt nära vän har lämnat oss.

Varför du? Snälla väck mig och säg att det bara är en hemsk mardröm? Varför du?

I respekt mot hans familj kommer jag inte skriva mer om det just nu.
Kanske om ett par dagar, måste samla mig först. Kan fortfarande inte förstå det!

Älskade, älskade du... sov gott.

Av Mikaela - 17 januari 2011 09:54

Japp, ny vecka. En vecka närmare våren.
Ooo så jag längtar! Hoppas våren skyndar sig!

Nora är på dagis, och jag städar. Har än så länge damsugit hela nedervåningen och plockat undan tvättt och fixat tvätten.
Nu återstår bara allt annat.

Försöker fundera ut någon lunch till mig och Nora.. någon som har nått tips? Till middag blir det pannkaka med sylt och grädde. Det var väääldigt länge sen vi åt det.

Nora har ju sen ett par veckor börjat säga att hon älskar Alice. Eller Blaze.. eller till någon annan hund. Men inte till oss än, först i morse. Då sa hon det till pappa genom fönstret! Sötnöt!
Min tur kommer nog också snart. Jag tycker det är underbart hur hon kramar hundarna och säger hur hon älskar dom! Och tycker om dom!

Nehe ni.. nu måste jag fortätta städa..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards