Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Mikaela - 16 januari 2011 17:01

Vi åkte från mamma och co vid 10.30 tror jag. Det var vääldigt halt på vägen hem, men vi tog det lugnt. Vi var nog hemma vid 12.30
Eddan som kännt sig dålig på vägen hem la sig direkt på soffan under ett duntäcke. Jag gick och små plockade lite innan jag tog tag i klippningen av Blaze.. phu.. det tog två timmar att gå igenom all hans päls. Och då hade jag säkert kunnat stå en timme till på små pyssel. Men Nora var inte lika glad efter två timmar.. och inte Blaze heller =)
Och jag hade mjölksyra i armarna.. han är ju inte hjälpsam direkt den där Blaze... Men fin blev han. Och trotts att jag inte trimmat han sen i sep förra året och inte heller borstat han en enda gång så hade han inte en enda tova! Han har en grym päls.

Efter det har jag gjort middag, tvättat och hängt en tvätt. Plockat undan disken och städat undan all päls..
Eddan har förflyttat sig från soffan till sängen.. shit karlar! Så fort dom känner sig lite hängiga så blir dom sängliggandes.. helt otroligt.
Om jag skulle gå dra täcket över huvudet så fort jag kände mig dålig skulle vårat hem rasa samman.. suck...

Nu ska jag och Nora busa vidare.. höll på få en chock när jag kollade på klockan och insåg att den är ju bara 17! Imorgon ska jag stor städa!
Hej hej!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards