Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Mikaela - 15 januari 2011 21:10

..kl 20.10 Jag gick in med henne bara 10 minuter innan!
Helt galet! Nu ska jag njuta av kvällen!

Av Mikaela - 15 januari 2011 16:53

Vi hade inga planer för dagen så vi tog en tripp till Mora, och nu ser det ut som vi blir kvar även i natt.
Alice blev glad när hon såg oss och Blaze blev jätte glad när han såg henne.

Nu ligger Alice brevid mig i soffan och Blaze vid mina fötter. Sötrötter.

Nora badar för andra gången sen vi kom hit och tredjegången totalt idag.. snart kommer det växa simhud mellan hennes fötter =)
Nej nu ska vi fika!

Av Mikaela - 15 januari 2011 07:40

.. för efter ha kämpat Nora i säng är jag så slut så det slutar alltid med att jag går och lägger mig. Men åt andra sidan orkar jag ju upp på morgonen också =)

Tur var väl det för kallvattnet häll precis på att frysa så jag körde igång det. Så nu är allt som vanligt igen.

Ställde mig på vågen, gör det mest för kul numera. Men hade sen i tisdags gått ner ett halvt kg. Mycket trevligt.
Nu ska jag verkligen ta tag i tränandet. Måste kolla vart närmsta gym finns. Sen är det bara att köra!


Jo juste, det finns någon som jag har i mina tankar varje dag. Det är Anncha, vi gbp opererades samma dag och har inte kännt varandra längre än så. Men när man gör en sån stor operation som denna så känns det som man känner varandra bättre än vad jag känner vissa andra som jag känt hela livet =)
Anncha drabbades av nått fruktansvärt i höstats och har fortfarande inte fått komma hem vad jag förstått det som. Jag tänker på henne dagligen. Om du läser detta Anncha, fortsätt och kämpa! Du är i mina tankar varje dag!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards