Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Mikaela - 8 januari 2011 17:23

Idag startade jag dagen med att åka med Mia ner till stallet. En super trevlig tur i skogen, kalls som tusan, men det är värt det sååå mycket.
Sen hem och förbereda middag och efterätt innan Nina med familj skulle komma. Det blev tyvärr bara Nina och Sammy, men lika trevligt har vi för det =)

Jag har gjort i ordning efterätten som blir päronkompott med vaniljpannacotta. Nått vi bjöd Joi med familj på i nyår som var väldigt populärt. Tack Lena som bjöd oss på det i julas!

Till middag blir det också samma som vi bjöd Joi med familj på nämligen smördegsinbakad fläskfile med någon gegga =) Gott så in i norden!
Det receptet har jag fått av lillasyster! Tack yster =)

Nu ska jag fortsätta vara social och snart äta mat!
Dreglar redan nu!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards