Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Mikaela - 6 januari 2011 19:40

Jag är verkligen sjukt nyfiken på det här året. Kommer allt att lösa sig?
Kommer all otur att fortsätta? Ger vi upp eller slår vi näven i bordet och ger oss fan på vår dröm?
Jag vet inte.. Har inte svaret på någon av frågorna.. Mår lite bättre idag mot hur jag mådde igår.. Har spytt även idag, men det verkar vara sammankopplat med ångesten jag bär på. Men nu är Eddan ledig i ett par dagar och det underlättar massor.

Dessutom så startade jag ju dagen med att åka med Mia ner till stallet och följa med ut i skogen på en tur. Jag fick rida hennes Primus, vilken kille. Han var super mysig att rida. Denna gången kunde jag verkligen njuta av att sitta i en westensadel. Dessutom var den här sadeln mycket skönare än den jag satt i sist. Så imorgon startar jag dagen med att åka ner dit och följa med ut på yttligare en tur.
Nu ska jag lägga Nora och hoppas på att vi får lite egentid =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards