Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Mikaela - 4 januari 2011 15:22

Idag är det riktigt grått ute.. så himla trist. Är verkligen i behov av sol, massor av sol. Jag drömmer mig bort hela tiden. Skulle så himla gärna vilja ta med familjen på en thailand resa. Nora skulle älska det. Hon älskar att bada, tänk att kunna vara på stranden hela dagen och låta henne bada så mycket hon vill. Och få rida på elefant.
Drömma kan man ju göra i alla fall..

Imorse när Nora kom till dagis var hon först på plats och när jag hämtade henne var det bara hon och två andra barn där på 4 fröknar =)
Men Nora var så nöjd så. Är så glad över att hon älskar att vara där, hon har knappt tid att säga hej då innan hon hoppar iväg.

Nora saknar sin mormor.. det är så svårt när man inte kan förklara för dom att mormor inte riktigt har tid just nu pga av min stuliga lillebror.
Men här om kvällen grät hon massor och sa att hon saknar mormor, åka mormor! Lilla hjärtat..

I helgen kommer iallafall Nina, Patrik och Sammy hit. Det ska bli super mysigt. Vi ska äta gott, spela spel och busa med barnen. Sammy är ca 7 månader yngre än Nora och sist dom träffades lekte dom jätte bra.
Ser fram emot det =)

Nu blir det legobygge =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards