Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Mikaela - 30 september 2010 17:50

Som ni har förstått så hinns inte bloggen med lika mycket nu när jag varit med Nora på dagis från kl 9-14 varje dag. Men imorgon är tanken att Nora ska vara själv på dagis. Vi får väl se hur det går, jag tror och hoppas på att det går bra.

Nora sov väldigt dålig i natt vilket resulterade till att hon var väldigt trött idag på dagis. Men lika glad för det var hon. Sov gjorde hon också bra, i ca 1,5 timme.
Nu busar hon för fullt med pappsen.

På måndag är det föräldramöte, vårat första föräldrarmöte. Låter så himla vuxet.. men man är väl vuxen när man snart är 24 år =) Och Eddan ska vi inte prata om, han hoppas vi verkligen är vuxen med tanke på att han faktiskt fyller 40 nästa år =)

Jo juste, måste ju skryta om alla underbara grannar vi har runt oss. Malin med familj har ni ju förut hört talas om. Deras döttrar brukar ju pyssla massor med hundarna. Idag frågade Ingegerd (stavas?) om hon och Danne fick ta med sig hundarna upp i skogen. Självklart fick dom det, ingen var ju gladare än våra jyckar =). Medans dom var ute hann jag röja massor...
Men nu ska jag hänga tvätten..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards