Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mikaela - 26 september 2010 20:55

Våran lilla bebis är ingen bebis längre. Idag när mamma/mormor och gänget var här så skulle hon promt åka med dom hem. Hon satte sig i deras bil och stängde dörren. Hon skulle med.
Jaha..sa vi bara..

Hon följde med oss in och packade sin ryggsäck och tog kaninen på armen och sa hej då och vinkade till oss.
Jag fick pussa henne hej då men det fick inte pappa göra. Pappa stanna sa hon. Stäng dörren..sagt och gjort. Så nu är vi ensamma hemma.

Nora är hos mormor och busar... jag håller på längta ihjäl mig efter henne. Går bara runt helt apatiskt här hemma och saknar henne massor!
Hon kommer ju hem imorgon, men vad hjälper det.. jag kommer ändå inte kunna sova inatt!

Jaha.. nu fick jag ett sms ifrån mamma där det stå att hon har lite ångest och säger att hon vill gosa mamma... min pluttis.
Hoppas hon kan sova gott inatt.

Vi saknar dig Nora, vi syns imorgon! Jag tar hand om skunken åt dig så länge!
Älskade lilla du!
  

Av Mikaela - 26 september 2010 08:08

Det var verkligen så himla trevligt igår. Nora ville vid 22.30 tiden gå hem, för då sa hon att hon saknade Alice och Blaze. Ville hem och gosa med Alize och Blaze sa hon hela tiden. Så då gick jag hem med henne.


Men innan dess var det super trevlig och helt sjukt gott! Jag älskar kräftskivor! Jag hade ju dessutom gjort räkor i vitlös, och det var inte lite vitlök jag hade haft i kan jag lova... satan i gatan vad jag stinker idag.. blir nog att äta tandkräm till frukost.


Vi alla blev fett slagna av Michaela i sing star eller vad det nu heter.. ingen slog henne... skitunge, en dag ska jag slå dig i det =).
Jag skulle ju ha tagit en massa kort.. eller hur..kameran låg kvar hemma på bordet..suck..


Idag ska vi bara ta det lugnt och vänta in mamma å gänget som ska hämta den gamla soffan och soffbordet. Dom stannar nog ingen längre stund men en fika ska vi väl hinna med.


Men nu borde väl ändå Nora ha vaknat?!
Jo, juste gick ner 1,2 kg förra veckan! I like!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards