Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Mikaela - 24 september 2010 18:25

Bakpotatisen är klar så vi ska strax avnjuta bakpotatis med skakenröra!
Sen ska vi bara slappa i soffan. Vi väntar dock in en tjej som ska komma och kolla på volvon och förhoppningsvis köpa den också.

Amanda och Malin var inne på fika på förmiddagen, knasigt nog hade Amanda också blivit snorig i natt så morgondagen blir ABSOLUT INTE inställd i morgon... tur..

Men nu, middag!

Av Mikaela - 24 september 2010 08:11

Äntligen fredag! I like!
Sitter nu här uppkrypen i den jätte sköna nya soffan. Snygg är den också. Skulle ju ta en bild hade jag lovat, men det får bli efter helgen, för just nu står den andra soffan också kvar här inne och det gamla vardagsrumsbordet.. så det passar sig inte för en bild nu.
Syrran, mamma å gänget kommer på söndag för att hämta det.
Så söndag kväll kan jag nog ta en bild.



Nora har blivit lite små snorig inatt så vi får se vad som händer med helgen om grannarna fortfarnde vill träffa oss... hoppas..

Men nu ska vi kolla vidare på Bolibompa!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards