Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Mikaela - 22 september 2010 21:04

...ramlade inne förut och slog i vänster öra och huvud i vardagsrumms bordet. Örat tog nog största smällen. Jag var snabb och la på isglass på örat för att kyla ner det. Och jag tror hon kände att det inte gjorde lika ont då för hon lät mig hålla glassen där ett tag. Hon fick som ett blått sträck och örat svullnade lite. Svullnaden gick ner snabbt, men hon hade väldigt ont nu på kvällen och ville inte ligga på den sidan. Så hon fick lite alvedon för att sen 45 minuter senare somna på just den sida.

Hoppas det är mycket bättre tills i morgon, min pluttis.

Jag har nu pluggat teori varje kväll, men lyckas ändå inte sätta dom gröna pluttarna på repetion, då undrar jag. Betyder det att jag lagt ut 20 000 kr i onödan, för som det känns nu blir det inge körkort. Jag känner mig oerhört besviken på körskolan där jag gick som visste om att jag bara kunde övningsköra dom 2 veckorna som sa till mig att teorin ändå inte kommer bli nått problem för det jag kan ju plugga hemma. Nu sitter jag hemma och pluggar och sitter fast. Har ingen möjlighet att få någon som helst hjälp. Jag har tagit min sambos semester till att vara på körskolan i två veckor och 20 000 kr till ingenting..
Så ledsen att jag bara vill gråta..

Av Mikaela - 22 september 2010 09:29

Nora kunde inte alls sova i natt.. vet inte vad det var, om det var för fullmånen eller vad.. Efter mycket strul somnade hon sen i sin säng och sov till 7.45 imorse. Glad som en lärka... jag var mindre glad... jag var mest trött faktiskt.. och är fortfarande.

Men jag har lovat Nora att gå till lekparken så det är bara packa på sig kläder å stappla dit. Sen när hon sover så ska jag också sova..


Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards