Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Mikaela - 21 september 2010 17:49

det har varit en kall soft dag idag. Vi gick till barn cafét vid 8.40 och var där till 11. Nora ritade två teckningar och lekte med en liten tjej som snart är 1 år. Nora kallade henne bebis hela tiden och skulle hjälpa henne med allt. Så söt.
Får lite skuldkänslor ibland att hon ännu inte har syskon nu när man ser hur mycket hon leker med andra barn. Men om en vecka börjar hon dagis, nått hon pratar en del om. Hon verkar se fram emot det väldigt mycket. Jag har inte ett dugg ångest inför start, hon är verkligen i behov av att leka med andra barn nu.

Efter barn cafét så gick vi en liten sväng och Nora somnade, sen har vi inte gjort så mycket. Ätit lunch och rensat bland hennes leksaker här nere. Sen bara alla vardagliga sysslor så som dammsuga, tvätta fixa disk osv..

Ikväll ska jag fortsätta med teorin.. fan va segt det går..
Jaja.. see ya!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards