Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Mikaela - 13 september 2010 18:08

Men nu äntligen har vi internet igen! Så nu ska jag till och ladda kameran hemma och fota hus och hem så ni ska få se.
Kommer självklart ta bilder i helgen på kalaset och lägga upp!
Äntligten!!!

Av Mikaela - 13 september 2010 08:18

Igår sen eftermiddag/kväll bjöd vi över grannarna på fika. Det var väldigt trevligt och givande. Jag känner att jag verkligen är i behov av socialt sällskap och vi har ju dom perfekta grannarna för det.

När vi bodde i Väsby träffades ju Joi och jag med barnen nästan varje dag, gick det någon dag i mellan var det katastrof och vi kunde prata öronen av varandra. Ååå vad jag saknar er...
Joi kan inte ersättas, och ska inte göra det heller. Men det är väldigt skönt att ha en granne som är mamma ledig just nu som man kan träffa och gå en prommenad med.

Mådde mycket bättre igår efter ha pysslat en massa hemma och satt upp en massa värmeljushållare. Och tänt en massa partylite ljus, dyrt men värt varenda krona för det luktar sååå gott!

Idag ska vi promendera ner till lekplatsen så Nora får gunga lite. Hon uppskattar lekparken väldigt mycket. Sen är det full rulle hela veckan, imorgon ska vi till barn cafet på förmiddagen och vi ska även hinna med BVC och skriva in Nora där. På onsdag ska vi åka på kyrkis tror jag. Sen på torsdag fyller älskade lilla Nora 2 år och då kommer farmor hit och sover här till fredag för att då avlösas av min älskade lillasyster Pevi-Evi som äntligen kommer hit. Då kommer även mamma och co! Älskar att ha familjen runt mig!

Joi, hittade ni nått kul på Ullared? Eller hittade ni nått som inte var kul kanske jag ska säga =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards