Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Mikaela - 3 september 2010 19:02

Japp, då var jag klar på trafikskolan för den här gången.. men någon uppkörningstid är inte bokad..än..
Min körskolelärare som jag kör med sa att jag är redo för att köra upp men är inte klar med terorin än så det blir att plugga som en mupp nu så fort tillfället ges..Känner mig lite nere över det.. men hoppas jag snart kan få mitt körkort.. problemet är att jag inte på något sett kan övningsköra inne på skolan då Eddan börjar jobba på måndag igen..
Men jag hoppas det löser sig, snart..

Nu blir det att lägga all energi på söndagens utställning. Kanske lite träning med Blaze vore bra. =) Hoppas på bra väder, i alla fall att vi slipper regn.
Men nu ska jag gosa med Nora, för vad är fredags mys utan en massa gooos?

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards