Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Mikaela - 31 augusti 2010 18:13

Så äntligen kom eftermiddagen som jag längtat efter. Nu är halkan gjord och den gick jätte bra, var till och med kul! Var så himla nervös innan, men det var verkligen kul! Det som jag tycker var roligast det var nog att få sitta ensam i bilen, en sån frihetskänsla så ni anar inte.
Nu längtar jag mer än någonsin tills jag har körkortet.

Nu har jag tre lektioner varje dag, ons, tors och fredag. Sen är nog tanken att dom ska boka tid för proven. Längtar som attans!
Kostat har det gjort, massor men jag hoppas för allt i världen att det ska vara värt det!

Nu så ska jag sätta mig och plugga teorin som jag känner att jag ligger efter med lite.. Sen i helgen ska jag snabbt ställa om all energi som jag lagt på körskolan till att fixa blaze fin inför utställningen på söndag! Ska bli så skönt att komma ut i ringen igen!
Men nu blir det att plugga...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards