Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Mikaela - 30 augusti 2010 15:45

Dagens rubrik har absolut inget att göra med inlägget, kan bara ibland känna och påminna mig själv om hur mycket jag älskar min familj!
Ialla fall.. imorse när jag satt här och skrev i godan ro så borde jag egentligen redan då varit på väg in till körskolan.. för jag hade ju fått för mig att jag skulle köra första körningen kl 9... noooo no..  
Jag skulle ha kört redan kl 8.15 ringde kl 8 till körskolan när jag kommit på det och insåg att jag hinner inte...

Så jag kom dit kl 9 och satte mig och pluggade en timme innan jag skulle ut på dubbelkörning kl 10. Den gick jätte bra tycker jag. Sen hade jag en till körning 13.45, mellan första och andra körningen kom Eddan, Nora och Simon in till stan och vi lunchade tillsammans. Mysigt värre!
Sen körde jag sista körningen för dagen i ösregn och statskörning.. ingen bra kombi om ni frågar mig.. gick sådär.. kunde ha avslutat det bättre.

Imorgon är det som sagt halkan.. nervigt värre. Ska du dit med några elerver Sofia? Heeela dagen ska vi vara borta.. nästan, vi ska mötas 10.30 och kommer hem igen ca 17.. lååång dag.. Men kommer dra en sån bekväm djup suck när det är klart!

Nu så orkar jag inte vänta på att internet ska komma igång länge.. ska ta några bilder på hemmer och lägga in så fort tiden finns!
Men nu måste jag städa lite innan mamma å Micke kommer och övernattar!

Av Mikaela - 30 augusti 2010 07:52

Helgen var super kul och trevlig på alla sett. Igår var vi i mora och hälsade på hos syster och mamma o co som nu flyttat dit.
Med oss hem åkte Simon som ska sova här tills i morgon tisdag. Idag skulle nämligen mamma och Micke ner till sthlm för att fixa nått och sen kommer dom hit i kväll och sover här tills imorgon och då åker Simon med dom hem.

Nu ska jag strax bege mig till körskolan, ska köra 4 lektioner idag, 3 plus en dubbel. Det blir ett par timmar i bilen. Men det behövs för imorgon är det Halkbanan... vilket jag är super nervös för och får ont i magen bara jag tänker på det..phu..

Men nu ska jag dra handuken ur håret och stoppa i mig nått innan skolan. Hörs sen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards