Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Mikaela - 28 augusti 2010 20:32

Nu äntligen känner jag Lyckoruset komma åter. Det lyckorus som jag kände strax innan flytten. Finns nog ingen mer underbar känsla!
Kärlek, kärlek, kärlek!

Imorgon ska vi åka upp till Mora och hälsa på under dagen och eftersom vi har super snälla grannar med super snälla barn/tonåringar så slipper vi desstuom att ta med oss hundarna! Underbart!
Inte för att det är några som helst problem att ta med sig hundarna, men nu kan vi lägga all energi på Nora istället.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och fortsätta känna värmen komma ifrån brasan som är tänd i kaminen och bara fortsätta njuta av LYCKORUSET!

Av Mikaela - 28 augusti 2010 17:05

Jajjamensan, massor med bullar har vi bakat idag! Sen bjöd vi över Mia och hennes barn så dom fick smaka! (Mia är tjejen som jag lärt känna istallet) Med sig hade hon sina underbara barn Jonathan och Lina. Lina är ett år äldre än Nora och ni kan ju gissa vad dom lekte. Nora var helt slut efter men tycke det var så himla kul och få busa av sig.
Dessutom fick vi en massa kläder som Lina vuxit ur och skor, sen fick jag en bok av Mia. En westenbok! Ska med nöje läsa igenom den sen tänkte jag nog anmäla mig till en westenkurs i höst. Tack Mia för både bok och kläder och skor!
Mia sa att dom ätit pizza till lunch och jag frågade henne om hon då köpt med sig den från stan när hon sa att det finns en pizza här!
Åå jag som varit så sugen på pizza länge fick just reda på att det fanns en pizzeria här i Långshyttan! Jag trodde bara att det fanns grillen.
Så ni kan ju gissa vad det blev för middag..hehe..

Nora som inte sovit nått idag tvärsomnade på vägen ner till pizzerian så hon kommer nog vara vaken sent ikväll. Men då ska vi ha lite lördagsmys!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards