Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Mikaela - 26 augusti 2010 15:23

Ja inte en krock då alltså =) Men idag gick det betydligt bättre än igår.
Idag var vi uppe i 90, tjohoo vad det går =) Sen så körde vi koner, inför halkan som jag ska köra på tisdag.. *livrädd*

Men jag förklarade också för han idag att jag mådde skit efter igår och att jag är en känslomänniska som är urkass på ta kritik om den ges på det settet. Det funkade! Höll dessutom på att sätta den andra gröna pricken men hade 61 rätt av 63 g. Typisk, ska försöka sätta den i kväll när Nora sover.

Hade beställt gardiner på internet till köket och lite annat smått krafs, paketet kom idag men inga gardiner, på lappen stod det att dom kommer den 25 september!! Hallå? Ååå såå tröttsamt.. vill ju få upp lite gardiner i köket till Noras födelsedagskalas.. men icke om jag inte hittar några i en affär... suck.. jaja..

Idag ska Eddan laga fläskkotlett i champinjonsås med potatis. Mums!
Men nu ska det damsugas...

Av Mikaela - 26 augusti 2010 07:29

Men jag kommer ta tjuren i hornen och gå dit idag och köra mina lektioner. Sen om jag fortfarande känner som jag gör efter dagen måste jag ju prata med chefen på trafikskolan.

Men jag hoppas jag slipper det.
Nu blir det lite frulle innan det är dags att bege sig in till "staden"!
Hörs sen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards