Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Mikaela - 24 augusti 2010 12:15

Och vi kommer faktiskt att sakna honom, den som kommer sakna honom mest är Nora som älskar sin morbror! Men han kommer snart igen hoppas vi och hälsar på.

Idag har jag kört 3 * 45 minuter inne på körskolan. Startade tidigt, redan kl 07.30 hade jag mitt första pass. Idag körde vi backar och landsväg och backa runt hörn. Det är kul att köra, men jag tycker det är lite små läskigt och antalen kärringstop kan jag inte längre räkna =)
Men dom tillhör väl! Imorgon ska jag köra första passet kl 9.

Fördelen med att jag är borta ett par timmar varje dag är ju att jag och Nora får mer kvalitetstid tillsammans, hon blir överlycklig när jag kommer hem och det blir väldigt mycket kramar och pussar! Min lilla sötnöt!

Tänk att hon snart fyller 2 år, kan inte förstå det, vart tar tiden vägen?

Har både sett på statistiken och hört att vi fått ett gäng nya läsare, välkommna hit, hoppas ni kommer fortsätta läsa och lämna lite avtryck efter er.

Nu blir det käk, sen så ska det upp nya hyllor i tvättstugan.
Hörs senare!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards