Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Mikaela - 21 augusti 2010 09:22

Ojoj..natten har varit hemsk.. Nora vaknade och gallskrek, hon skrek som om något skrämmde henne ordentligt. Hon höll för ögonen och bara skrek mamma bär upp mig. Vilket jag gjorde. Jag typ slet upp henne, blev så skärrad av hannes rädda röst.
Sen låg hon mellan mig och eddan hela natten, men fortsatte att gråta och hålla händerna för ansiktet. Lilla hjärtat. Om vart annat höll hon i sin ena arm och sa att den gjorde ont.

Hon blev ju getingstucken en andra gång i torsdags nere i stallet på andra pekfingret. Så jag antar att det är det hon drömmer om. Vi fick in en geting igår morse och då fick hon panik och skrek geting och höll händerna för ansiktet... Hon har verkligen fått getingfobi.. Nått som kommit av getingsticken, för innan har hon aldrig reagerat när det varit getingar i närheten.

Jag tror klockan han bli 5 i morse innan hon somnade om och vaknade 08.45 shit.. både jag och Eddan ser ut som lik idag...
Och i kväll ska vi äta kräftor och dricka lite gott.. får väl se hur det blir med det.. hur länge man pallar...haha..

Jakten på en ny bil har startat då våran stackare knappt startar längre.. läker olja gör den också. Vi jagade bil som galningar hela dagen igår och den jakten fortsätter idag. Hittade en i Falun, men hur ska vi ta oss dit? Eller det är väl inte problemet, men hur ska vi få med oss den hem?
Jaja... nu ut på blocket och fortsätta leta...

Jo, Jens! Hur är läget?

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards