Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Mikaela - 13 augusti 2010 13:20

Så nu stryker vi ett streck över det hela!

Av Mikaela - 13 augusti 2010 11:00

att Eddan jobbar sin sista dag på 3 veckor. För nu äntligen har han semester!! Ooo så jag längtat!
Jag och Nora startade dagen med att städa hos Tarzan (kaninen). Sen har vi inte kommit mycket längre... min tanke är att jag ska damsuga både uppe och nere..phu.. startar här nere så får jag se hur långt jag kommer. Jag behöver nog en till damsugare tror jag. Så jag har en uppe och en nere.. det skulle nog underlätta. Hmm..


Hela natten har jag legat och försökt komma upp hur jag vill att köket ska se ut.. men kommer inte på någon lösning än.. Vill ju gärna att det ska ha en lantlig stil men ändå modern.. får fundera ett tag till.


Idag ska även leveransen av staketet komma, sådär 52 sektioner.. rätt mycket det..


Fick igår höra att en "nära" vän suttit och spytt gala över oss och våran familj, så otroligt tråkigt när man själv ställer upp och finns där. Vet inte riktigt hur jag ska reagera när jag får höra nått sånt.. Kanske bara låta det vara och förhoppningsvis vänta in en ursäkt och hoppas det inte upprepas, men det är inget jag lägger speciellt stor vikt på. Låter det vara och går vidare med mitt liv.


Vägde mig imorse mest på skoj, och jag har redan denna vecka gått ner 1,1 kg och då har jag inte vägningsdag först på söndag. Det känndes väldigt skönt. Men nu ska jag väl ta tag i snabeldraken och göra mig av med allt hundhår...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards